خامنه ای ماه را در آسمان می بیند اما مردم را در خیابان نه

امشب که خبری مبنی بر دیده شدن ماه توسط آقای خامنه ای شنیدم که نشان از شروع ماه رمضان دارد سریع به این فکر افتادم که ایشان اگر مردم را در خیابان ها و کوچه های اطراف خانه شان نمی بینند … اگر قرمزی خون جوانان ما برایشان رنگی ندارد و یا اینکه ایشان دچار کوررنگی شده اند … اگر انبوه جمعیت را از روز بعد از انتخابات تا به امروز ندیده اند و حتی هرگز عکس ها و فیلم های این تظاهرات را ندیده اند ؛ احتمالا توانایی دیدن ندارند پس چطور ماه را در آسمان با فواصل نجومی می بینند ؟ یک دایره ی کوچک را در آسمان به خوبی سال هاست که می بینند اما مدت هاست که همه اصرار دارند که ایشان ببینند جمعیتی مثال زدنی در خیابان ها دیگر ایشان را به رهبری قبول ندارند ولی ایشان قدرت دیدنش را ندارند … شاید هم قصد دیدنش را ندارند چراکه امروز دیگر همه چیز در برابر چشمانشان روشن شده است و ایشان خودشان را به نابینایی زده اند .

ما این کوری مصلحتی آقای خامنه ای را چگونه باید تعبیر کنیم ؟ ایشان وقتی قدرت دیدن یک تظاهرات میلیونی را ندارد بی شک ماه را هم اشتباه می بیند … کسی که قدرت ندارد انسان ها را از چند متری ببیند چطور ماه را در آسمان می بیند … صریح بگویم که جناب خامنه ای ! رمضان را با ماهی که شما دیدید نمی پذیریم ! شما دیگر رهبر این کشور نیستید که ماه را می بینید و رمضان را تبریک می گویید … آن رمضانی که شما ماهش را ببینید تبریک که ندارد هیچ تسلیت هم دارد … ما دیگر نیازی نداریم که چشمان نابینای خامنه ای ماه را ببیند .

13 Responses to خامنه ای ماه را در آسمان می بیند اما مردم را در خیابان نه

  1. کیانا می‌گوید:

    holoo526@gmail.com

    سلام در صورت امکان یک دعوت نامه بالاترین بران بفرستین . قربان شما

  2. سحر می‌گوید:

    باید بگم که این آقا حتی نمی تونه ماه رو هم ببینه این آقا خیلی وقته که نمی بینه

  3. محمد می‌گوید:

    چرا فکر میکنید شما چند نفر همه ملت ایران هستید هان

  4. ali می‌گوید:

    bebakhshid. man sakene farance hastam v dastrasy be doostane balatarini nadaram . dar soorate emkan ye dawatname balatarin barayam befrestid

  5. کوروش می‌گوید:

    سلام و عرض ادب وقت شما بخیر
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند

    جای گالیله در این جشن تماشای ماه خالی ولی این اطمینان را به شما می دهم که قبل از اینکه سید علی گدای اطلاعات و فنون و نجوم شناسی از زیر سایه ی علم بزرگواری همان خیام نامهای بی دین و شراب خوار اما ریاضی دان و ستاه شناس نیشابوری که می گفت گویند کسان بهشت با حور خوش است / ولی من می گویم آب انگور خوش است / این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار / کاواز دهل شنیدن از دور خوش است . گذشته که امروز مثلا ماه را در آسمان می بیند و ماه مثلا به اصطلاح میهمانی خدا با سوپ گوشت سهراب اعرابی و ندا آقا سلطان را برای مشرکین همیشه مسلمان اعلام می کند .
    شبهایت به شادی روزهایت در پناه آزادی

  6. حمید می‌گوید:

    خامنه ای کوره و قاتله

  7. پاسخ می‌گوید:

    ۱۳آبان، ۲۲ بهمن، روز قدس، ۱۴ خرداد و … ایامی که بلندگوهای حکومت، تریبونهای رسمی و رادیو و تلویزیون، هفته ها و روزها قبل به استقبال این مناسبت ها میرفتند تا شاید جمعیتی دوربین پسند، در خیابانهای شهر به راه بیندازند و آنرا مصادره به نام نظامشان کنند و مهر تاییدی بر کارنامه حکومت داریشان جلوه دهند. جمعیتی که اجزا آنرا دانش آموزانی که بزور آورده بودند شان، کارمندانی که قول مساعده دریافت کرده، بسیجیانی که به بوی پاداش امده و سربازان و نظامیانی که موظف به حضور بودند تشکیل میدادند. هر شب در سیمای جمهوری اسلامی، راهپیمایی های چند شهر را در انتهای اخبار شبانگاهی پخش میکردند و آنرا سندی بر تایید نظام ولاییشان وانمود می کردند….اینک اما سی سال پس از انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ورق را برگشته می بیند…راهپیمایی های تکراری و کسالت بار روز قدس، بیست و دوم بهمن و … اینک برای مردمی که همه راهها برویشان بسته شده، تا مبادا فریاد تظلم خواهی شان به گوش کسی نرسد، جذابیتی صدچندان یافته است….جمهوری اسلامی نه راه پس دارد، نه راه پیش، نه میتواند راهپیمایی هایی که ۳۰ سال مردم را تشویق به شرکت در آنان میکرده، تعطیل کند و نه میتواند که بگوید که بیاید و که نیاید. از این پس همه این مناسبت ها، کابوسی برای ولی امر مسلمین جهان و حومه و پیاده نظام حکومت استبداد دینی خواهد بود. کابوسی سبز از سیل مردمانی که سبز می اندیشند و سرسبزی برای میهنشان می جویند و چیزی بیشتر از حقوق پایمال شده شان نمی خواهند.

بیان دیدگاه