من خامنه ای را به نقد نمی کشم … (بازی وبلاگی)

نوشتن در مورد شخص آقای خامنه ای را مدت ها پیش شروع کردم ! حقیقتا هم معمولا ایشان را نقد کرده بودم و جدا هم ایشان خیلی جنبه و روحیه ی انتقاد پذیری از خودشان نشان داده اند ؛ که تا امروز نه به بنده یک زنگ زدن ؛ نه یک اس ام اس ارسال کردن ؛ نه یک نامه و نه … فقط خیلی اتفاقی و ناگهانی وبلاگ بنده ی حقیر که واضحاتی را می نویسم که حرف های همه ی مردم است ؛ فیلتر شد ! البته این فیلتر شدن اصلا تقصیر این بنده ی خدا نبود چون همونطور که خودشون در بین نخبگان گفتند ایشان با کارکرد صدا و سیما در بسیاری موارد مخالف هستند و لابد با عملکرد مخابرات هم مخالفند ! این ارگان ها ظاهرا همه به دستور پدرانشان فعالیت می کنند و طفلک سید علی خامنه ای این وسط بسیار مظلوم واقع شده … از آنجا که ایشان بدن ضعیف و بیماری هم دارند دوست دارم در این مطلب برای اعلام همدردی با حقوق تضییع شده اش از خوانندگان وبلاگم خواهش کنم که یک دقیقه سکوت کنند و بر خاندان ایشان لعنت بفرستند !

اما باید رفت سر اصل مطلب … از اینجا به بعد مخاطب نوشته شخص جناب سید علی است که تا به حال بسیار با خودشان و همکارانشان صحبت کردم و کم لطفی کردند جوابی ارسال نکردند ! اینبار هم البته لطف کنند جوابی ارسال نکنند … چون مطمئنم جواب این بندگان خدا خیلی منطقی و عقلانی نیست ! من هم واقعیت همچنان بدنم در کوفتگی بیماری آنفولانزا به سر می برد و علاقه ای به مشت و مال های نسبتا شدیدشان ندارم ! پس اصلا لطف کنند نخوانند ! اگر هم خواندند مثل همیشه خودشان را به کوچه ی علی چپ بزنند و من هم قول میدم که ایشان را خر فرض نکنم ؛ گرچه با این کارم حقیقتی را انکار خواهم کرد ولی چاره ای نیست !

آقای خامنه ای پیش از اینها بسیار شما را نقد کرده بودم و دوستان نیز نقد کرده بودند … امروز کمی خسته ام از نقد های بی جواب ؛ قصد دارم اینبار جای آنکه شما را به نقد بکشم ؛ به گند بکشم ! عذرخواهی بنده را پذیرا باشید که اینقدر صریح صحبت می کنم ؛ در ظاهر احتمالا فکر می کنید که من نترسم و از برخورد با شما باکی ندارم ؛ اما باید بگم حقیقت چیز دیگریست … بنده از شما هراس دارم ؛ بنده با شنیدن نام شما و هریک از نوچه های لمپن و بزن بهادرتان مرعوب می شوم ؛ البته این ایراد از من نیست ؛ از چشمانم است که در خیابان ها کشتار دیده اند ؛ ایراد از گوش هایی است که صدای شیون و فریاد انسان ها در زیر مشت و لگد های مامورین شما شنیده است و مشکل بزرگتر ذهنم است که اینها را ظبط کرده و هرگز فراموش نمی کند !

آقای سید علی خامنه ای ؛ دیکتاتور بزرگ جمهوری اسلامی … شما چه انتقاد پذیر باشید و چه نباشید ؛ باید گفت که نقد در مورد شما بی نتیجه است ! شما کارتان از این صحبت ها گذشته است ؛ کسی را نقد می کنند که امید اصلاحش را می کشند ؛ کسی را نقد می کنند که اگر ایراداتی دارد ؛ احتمالا نقاط قوتی نیز دارد … ولی شما کجایتان را می خواهید اصلاح کنید ؟ بی درایتی هایتان را ؟ بی عدالیتی هایتان را ؟ عوام فریبی هایتان ؟ کدام یک ؟ چقدر برایتان از بدی هایتان بشمرم که بدانید شما کاملا یک جوش چرکین هستید که باید ترکانده شوید ؟ خدا وکیلی فکر می کردید که یکروزی یکی از دانشجویان دانشگاه شریف و یکی از مدال داران المپیاد در برابر شما ، سید علی خامنه ای بایسند و شما را به باد انتقاد بگیرد و پس از آن سوژه ی یک بازی وبلاگی شوید ؟ الان چه حسی دارید ؟! نقل مجلس شدید و همه از شما حرف می زنند اما بعید می دانم حرف ها به کام شما شیرین باشد !

آقای خامنه ای … می بینید که امروز منفور ترین ایران هستید ؟ پس فکر می کنم دیگر خودتان هم مطمئن باشید که رسیدن دادگاهی که در آن سر تعظیم به سوی مردم فرود می آورید نزدیک است ! دادگاهی که در آن باید پاسخ ذره ذره خون هایی که ریخته اید را بدهید ؛ دادگاهی که در آن باید برای شکنجه و آزار مردم رنجدیده ی یک سرزمین بزرگ محاکمه شوید و در آن دادگاه نه کسی با اشک ریختن شما هار می شود و نه هیچکس برای تن بیمار و ضعیف شما دلسوزی می کند ؛ که همه ی اذهان به سمت فکر بیمار و تروریستی شما متمرکز خواهد بود … پس تا آن روز که نزدیک است خدانگهدار شما !

16 Responses to من خامنه ای را به نقد نمی کشم … (بازی وبلاگی)

  1. nakes می‌گوید:

    baba todige ki hasty

    bekhoda harfe dele manam bod ina

    zende bashi

    copy past kardam

    http://www.l-.persianblog.ir

    persian gulf

  2. Ali می‌گوید:

    who kils people and easily stand on his statement and show his action correct should be executed exactly like sadam, ther is no chance for them to correct themselves, the postpond our progression enough let’s kick them out, no other ways,

  3. astm1834 می‌گوید:

    به «گه» می کشیم…/.

  4. Babak می‌گوید:

    ممنوم شما خامنه ای را به گند کشیدید من میخواهم چند پله بالاتر و از سر چشمه شروع کنم تمام دینهای ابراهیمی یک خدا دارند واضح اینکه حضرت موسی و حضرت عیسی و حضرت محمد هر سه خدایشان یکی است و همین خدای واحد اول موسی را میفرسند و به او فرمان میدهد که تمام مرد ها باید ختنه کنند و حضرت عیسی چند نفر که ختنه نکرده اند را سنگسار و به قتل میرساند و خداوند به خاطر ختنه کردن سرزمین اسرائیل را به آنها عطا میکند بعد عیسی را میفرستد و در مورد ختنه چیزی نمیگوید شاید هم فراموش میکند و حضرت محمد را میفرستد و باز صحبت ختنه به میان میاد که مسلمانها باید ختنه کنند همین طور است در خوردن شراب و روزه و اینها قضاوتش را به شما واگذار میکنم درود بر شما که به من این فرست را میدهد که نظرم را بیان کنم

  5. میم نقطه می‌گوید:

    همين كه اينقدر ادب داريد معلومه نقدهاي قبليتون هم چي بوده!
    شكا اول معني نقد رو ياد بگير بعد بگو نقد نقد

  6. Babak می‌گوید:

    تمام مسلمانها چه سنی چه شیعه چه بهائی و …. کتاب آسمانیشان قرآن است که باید به آن عمل کنند و از اول تا آخر قرآن مرتبن تکرارشده که خداوند بخشنده و مهربان است . حالا چند تا آیه از کتاب قرآن برای شما مینویسم سوره توبه آیه ٤ : پس از آنکه ماههای حرام در گذشت آنگاه مشرکان را هر جا به قتل برسانید و آنها را دسنگیر و محاصره کنید و هر سو در کمین آنها باشید چنانکه از شرک توبه کرده و نماز اسلام به پا داشتند و زکوة دادند پس از آنها دست بردارید که خدا آمرزنده و مهربان است : سوره بقره ١٩١ با کفار و مشرکین کارزار کنید و آنان را به قتل رسانید هر جا آنها را بیابید و از شهرشان برانید ……: سوره محمد آ ٤ : شما مؤمنان چون با کافران روبرو شوید باید آنها را گردن زنید تا آنگاه که از خونریزی بسیار دشمن را از پا در آورید…..: سوره توبه آ ٢٩ : بکشید کسانیرا که به خدا و روز بازپسین ایمان نمی آورند و آنچه را خدا و رسولش حرام کرده حرام نمیدانند و به دین حق نمیگروند …..: این خداوند رحیم ما را کافر خلق میکند و بعد قصد دارد تا ابد ما را بسوزاند سوره نساء آ ٥٦ : آنانکه به آیات ما کافر شدند بزودی به آتش دوزخشان در افکنیم که هر چه پوست تن آنها بسوزد به پوست دیگرش مبدل سازیم تا بچشند سختی عذاب را که همانا خدا مقتدر و کارش از روی حکمت است: توجه کنید با یکبار سوزاندن هم ول کن نیست شما حکمتی در کار این خدا می بینید؟ راستش من که نمی بینم . در خاتمه عرض میکنم که دین ما ارثی است چنانکه اگر در هندوستان بدنیا امده بودیم حالا یک دین دیگر داشتیم پس بهتره که تعصب را کنار بگذاریم و در دین خود تحقیق کنیم .این آیه ها از قرآن کریم ترجمه مرحوم مهدی الهی قمشه ای میباشد .

  7. Babak می‌گوید:

    محبت کنید و یک دعوتنامه برای عضویت در بالاترین برای من بفرستید در هر حال از شما ممنونم

    • meysam.b3 می‌گوید:

      سلام دوست عزیزم

      ظاهرا بالاترین فعلا عضو جدیدی نمیگیرد و به همین دلیل امکان ارسال دعوتنامه فعلا وجود ندارد .
      اما به محض پذیرش مجدد کاربر براتون دعوتنامه ی عضویت در بالاترین را ارسال می کنم.
      ضمنا ممنونم که به وبلاگم سر می زنید و بنده رو از نظرات پر محتواتون بهره مند می کنید !

      پایدار باشید

  8. Dexter می‌گوید:

    سلام.. وبلاگ رو درست کردم.. الوعده وفا.. با تشکر قبلي

  9. خشا می‌گوید:

    شوخی میکنی یا جا پای پت و مت گذاشتی؟؟؟
    با ولی خدا و نایب امام زمان درافتادی گلابی!!!
    تو بچه با خدا درافتادی!!!
    برو که عرصه سیمرغ نه جولنگه توست.اربابات با کلی خودکشی 30 سال خواستن با خدا دربیفتن ،ندیدی چی شد؟؟؟
    میگم همه لجنها شیرین میزنن اساس بگید حتما

    • meysam.b3 می‌گوید:

      ولی خدا و نایب امام زمان سید علی خامنه ایه ؟!
      به حق خلایقی چون تو هر چه لایق !
      نه چشم دیدن داری و نه گوش شنیدن … به سیستم ارباب سالاری هم سال هاست عادت کردی چون همه رو مثل خودت نوچه می بینی و یکسری رو هم مثل آقات ارباب می دونی !
      اما ما آقای خودمونیم … نه سر جلوی کسی خم می کنیم و نه اگه کسی ناموس کشورمونو به یعما ببره براش دست می زنیم و بهش احسنت میگیم .

  10. mirhoseinmusavi می‌گوید:

    این وبلاگ هم به طرز جالبی خامنه ای را نقد کرده
    mirhoseinmusavi.wordpress.com

  11. ario222 می‌گوید:

    درود
    مطلبی در مورد 13 آبان با عنوان «سپاه دهانت را ببند یا جنبش سبز ملی دندانهایت را خرد خواهد کرد» نوشتم

    http://ario222.wordpress.com/2009/11/02/سپاه-یا-دهانت-را-ببند،یا-جنش-سبز-ملی-اری/

    به منم سر بزن

  12. angel می‌گوید:

    فکر نمي کردم در اين حد فعال باشي !
    اين رايانشاني منو کشت !!!!

پاسخی بگذارید

