احمدی نژاد دهانت (پوزه ات) را ببند !

آقای احمدی نژاد این روز ها دیگر آنقدر مهم نیست که خطاب به او چیزی بنویسیم … اهمیتی ندارد که صحبت هایش را نقد کنیم و چرندیاتش را به بحث بگذاریم … دیگر می دانیم که او عروسک خیمه شب بازی سرورش و رهبرش خامنه ای است که تا قبل از انتخابات طرفدارانی داشته و امروز منفور است ؛ منفور تر از آنچه که تصورش را می کنیم . دیگر عام و خاص متوجه شده اند که احمدی نژاد یک اسباب بازی تندرو و افراطیست که هیچ کس جز خامنه ای حاضر نیست او را برای بازی انتخاب کند چون عدم وجود قدرت تعقل احمدی نژاد را به موجودی تبدیل کرده که گرچه با خشونت صحبت می کند و در نگاه اول جسارت از خود نشان می دهد اما در نگاه های بعدی ، پس از کمی تامل جسارت جای خود را به حماقت می دهد .

تا به امروز بسیاری از افراد اهل تفکر را محبوس کرده اند … به زندانیان در زندان های مخوفتان تجاوز کرده اند ؛ آن ها شکنجه داده اند ؛ مورد غیر انسانی ترین برخورد ها قرار داده اند و بسیاری از آنان را کشته اند … قطعه ای از بهشت زهرا را به اجسادشان اختصاص دادند ؛ گمنام و بی نشان دفنشان کردند و این حتی مشابه خاوران نیست چرا که در خاوران همه فهمیدند که چه کسانی دفن شده اند اما این جوانان با نام افراد معتاد و مفقود و … دفن شدند !

فضای کشور را از رعب و وحشت اشباع کردند ولی هرگز توجه نشدند که انسان تطبیق پذیر است و حتی به ترس و وحشت هم عادت می کند ؛ مردم را از حقوق طبیعیشان محروم کردند و نفهمیدند که انسان برای از دست دادن حقوق از دست رفته اش فریاد می کشد ، می جنگد و جان می دهد ؛ صدا ها را قطع کردند تا نه خودشان بشنوند که لرزه به تنشان بیفتد و نه دیگری بشنود که خدای ناکرده متوجه شود که چه کرده اند ولی ندانستند که زمزمه ها ، پچ پچ ها و سکوت ها معنا پیدا می کنند و از هر فریادی بلند تر صدا را به گوش خودشان و دیگران می رسانند ؛ حال با این اوصاف تریبون در اختیار آقای احمدی نژاد قرار داده اند تا باز هم با همان لحن زشت و فاشیستی خود دهان بی ارزشش را باز کند و مثل همیشه گندابی جدید ایجاد کند . باز هم می خواهد سند رو کند … سندی از جنس و نوع نمودار هایش ! چقدر ساده لوح است این احمدی نژاد که نمی فهمد دروغ را باید در ارتباط با مساله ای گفت که مردم به صحتش یقین ندارند … روزی از تورمی صحبت کرد که مردم به سادگی در خیابان ها احساسش می کنند و امروز چیز هایی را کتمان کرد که دیگر فهمیدنش مختص مردم ایران هم نیست بلکه دنیا می داند که اینها در زندان ها چه کرده اند … جهان بین الملل امروز می داند که چه کشتاری در ایران صورت گرفته و امروز عالم به اصل خامنه ای و احمدی نژاد پی برده است .

پس جناب احمدی نژاد … دهانت را ببند ؛ گرچه دهان خیلی مناسب آنچه بر صورت شماست نیست ، باید گفت پوزه ! پوزه ات را ببند و بیش از این دروغ تحویل ملتی نده که از تو بیزار است که باور کن این حرفها چیزی نیست جز زدن مهر تایید بر حکم مرگت ! سکوت کن احمدی نژاد و شاهد گذر زمانی باش که موافق برای تو نمی گذرد … مشاهده کن که چه کسانی اعدام خواهند شد و چه کسانی محکوم به مرگ هستند … احمدی نژاد به زودی خواهی دید که ایران به دست صاحبین اصلیش (مردم) باز می گردد .

18 Responses to احمدی نژاد دهانت (پوزه ات) را ببند !

  1. با سلام
    مطلب شما در گروه همه با هم برای ایران درج گردید
    با تشکر

  2. آهو می‌گوید:

    با سلام
    خیلی زیبا زیبا این مردک را خطاب قرار داده ای .دستت درد نکند

  3. نازدانه می‌گوید:

    لذت بردم از مطلب و خصوصا کلمهٔ پوزه..این سگ هار پوزه بند نیاز داره..اونم از نوعی که به محض پارس کردن با ولتاژ برق ازش پذیرائ ‌کنه..

  4. Wein می‌گوید:

    عالي نوشتي.

  5. jey jey می‌گوید:

    جوی داریدا شما؟ خامنه ای ماه رو تو آسمون می بینه مردم رو هم میبینه. شما رو هم می بینه ولی شمایی که محبوبیت بعد از انتخابات احمدی نژاد رو نمی بینی!!! کاری به اینکه با چه روشهای زیبا و ناجوانمردانه و وحشیانه و زیرکانه و … این محبوبیت و بدست اورد ندارم و کاری هم ندارم با چه روشی برد ولی الان تاونه که برده و اونی که جو داره و نمی بینه تویی نه خامنه ای. کاش مخالفای خامنه ای و این کوتوله باهوش هم به اندازه خودش عاقل و باهوش بودن. یا حق

    • meysam.b3 می‌گوید:

      کاش شما هم کمی عاقل بودید …
      زمان بهترین قاضیست برای سنجش عاقل بودن خامنه ای و احمدی نژاد و یا عاقل نبودن من و امثال من

  6. tufaan می‌گوید:

    baba damet garm.. foghol aade

  7. پيرمرد می‌گوید:

    آقا ترو خدا بذار پوزه اين و رييسش باز باشه. هر وقت كه مي نالند يك آشغالي از توشون بيرون مياد و شب محله ما درست و حسابي شلوغ ميشه.

    اين يادتون باشه كه اساس تبليغات همينه كه زود به زود به مشتريها ياد آوري كني كه با چه آشغالي طرفن

  8. نمك می‌گوید:

    ببند خفه شديم !

  9. عمه شیرین می‌گوید:

    salamaali bood.inaro dige hame midoonan.asan adame ke dar mooredesh neveshtin?????

  10. پوریا می‌گوید:

    جای کثافت رذلی مثل این معلول ذهنی نه در وبلاگها بلکه در مستراح است . خواهش می کنم وبلاگهایتان را با نام بردن از این حیوان بیشتر از این آلوده نکنید

  11. سحر می‌گوید:

    احمدی نژاد پست ترین موجود و جانور وقیحی که به خیال خود پیامبر گونه سخن می گوید ، میمون وار راه می رود و سگ گونه دروغ می گوید و در آخر حیف تمامی این موجودات که احمدی نژاد به آنها تشبیه شد،و این دهان کثیف تر از مستراحش به زودی برای همیشه بسته خواهد شد.

  12. کوروش می‌گوید:

    سلام عرض ادب وقت شما بخیر
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند

    در مورد آقا بی نمک : عزیز دلم در جنگ دوم جهانی سربازان برخی معدود به مانند شما از سربازان ژاپنی وطن پرست و عاشق دیوانه وار امپراطور در لحظه هایی حساس به مادر و خواهرهای خود برای آرمان ژاپن و اعلام وفا داری به امپراطور به آنها تجاوز کردند و دست آخر به دور از هر گونه احساسی آنها را کشتند امیدوارم گرفتار همچنین آرمانگرایی نگردی بی نمک
    باری میثم عزیز : خودتو عشقه می دنی می خوام چی بگم
    بیاد سخن یک سیاستمدار قرن نوزدهم فرانسه بنام تالیران می افتم که می گفت : (( قدرت بیان برای این به انسان داده شده تا بتواند عکس افکار خود را ارئه کند . )) زمانی منشی مجلس ملی فرانسه از همین سیاستمدار می پرسد آقای تالیران چرا شما با افزایش بوجه مدارس شهر پاریس مخالفت می کنید در حالی که با افزایش فوق العاده زیاد بودجه پلیس برای بهبود وضع زندان های کشور به راحتی موافقت کردید ؟! او در جواب می گوید مطلقا این امکان وجود ندارد که من به مدرسه باز گردم ولی زندان ….؟!

  13. Portable Soul می‌گوید:

    امیدوارم توی پوزه اش به زودی یا گل پر بشه یا گه

  14. mirhusseincafe می‌گوید:

    به نام خدا
    سلام!
    سبز یعنی استقامت تا بهار.
    منتظر حضور سبز و دیدگاه های سبز تر شما در تارنمایم هستم.
    http://www.mirhusseincafe.wordpress.com

  15. ساره می‌گوید:

    سلام . درود بر شما. نگارشتون تحسین برنگیزه…

بیان دیدگاه