این متجاوزین امروز … آن اخته های فردا

بار ها و بار ها شنیده بودم از اینکه در زندان های ایران تجاوز به مرد و زن صورت می گیرد و بنا به اعتقادات و مشاهداتی که در گذشته داشته ام همیشه با این خبر برخورد کرده ام و هیچگاه نخواستم این حقیقت تلخ را بپذیرم که آیا کسانی هستند که میزان رذالت هایشان چنان به اوج رسیده باشد که به یک زندانی سیاسی چه زن و چه مرد تجاوز کنند ؟ همیشه فکر می کردم که اعتقادات این افراد دست و پایشان را بسته است و گرچه معتقد بودم که اینها انحرافات جنسی خطرناکی دارند و سرشار از عقده های جنسی هستند اما مذهبشان را سدی در برابر کثافت کاری هایشان می دانستم .

اما امروز یقین دارم که اینها هیچ حدی ندارند … اینها مرزی برای کثافت کاری هایشان ندارند … دیگر شک ندارم که فرزندان از گل پاک تر ایران زمین در زندان های این کشور مورد آزار های جنسی مشتی رذل و کثافت قرار می گیرند که نه ظواهر انسانی دارند و نه عواطف . کسانی که نه سواد حرف زدن دارند و نه نوشتن کارشان به جایی رسیده که به جوانان روشنفکر این کشور تجاوز جنسی می کنند و رکیک ترین الفاظ را که لایق خودشان و خانواده هایشان است را به آنها نسبت می دهند .

چه جوانانی که بعد از آزادی تنهایی را بر حضور در هر جمعی ترجیح می دهند … چه جوانانی که دچار بیماری های گوناگون می شوند و تا مدت ها از آثار تخلیه ی عقده ی جنسی این کثافت ها در عذاب می مانند . چقدر ساده هستند که فکر می کنند ما ساده به این قضایا نگاه می کنیم و آسان از کنارش می گذریم … چقدر احمق هستند که گمان می کنند مردم ایران فرزندانشان را تنها می گذارند و بعد این فجایع سکوت می کنند .

آن روزی که پیروزی حتمی باشد و هریک از این کثافت ها دنبال راهی برای فرار باشد همه شان را به جرم تجاوز اخته می کنیم تا هرگز به حکم اندام تناسلی کسی را که جرمش تفکر است را مجازات نکنند . همه را اخته می کنیم تا دیگر کسی از نسل این موجودات کثیف به دنیا نیاید . این حرومزاده ها را مقطوع النسل می کنیم تا دنیا از وجودشان پاک شود .

3 Responses to این متجاوزین امروز … آن اخته های فردا

  1. لیلا می‌گوید:

    درود به شما
    آرزو میکنم آنروز زنده باشم
    براستی چنین روزی را خواهیم دید
    لعنت به خودشان ودین کثیفشان از فکر به بچه ها لحظه ای آرامش ندارم/شبها خواب میبینم در مرداب افتاده ام و هرچه فریاد میزنم هیچ صدایی از گلویم در نمی آید از فشار بغض روی گلویم بیدار میشوم واشکهایم بی اختیار جاری میشود وهر چه فکر میکنم راهی نمی یابم
    امیدوارم آنروز را ببینم

  2. رستم ایراندوست می‌گوید:

    سلام هموطن و همرزم
    ما پیروزیم. اگر تا کنون این اراذل پلید بر ما حکومت کرده اند فقط به دلیل پراکندگی مردم بوده است. اما اینک ما ملتی همبسته و متحدیم و دوباره همدیگر را یافته ایم. ما همه با هم بنیان ولایت فقیه و سر سپردگانش را نابود میکنیم و یک یک متجاوزان را از هستی ساقط خواهیم کرد.

  3. یک ایرانی می‌گوید:

    اگه یادتون باشه چند سال پیش یه مطلب منتشر شد در مورد مدرسه استشهادی که زیر نظر مصباح اداره میشه و مرکز اصلیش در مشهد بود، گفته میشد در این مدرسه به شهادت طلبها! اموزش داده میشه که فقط نفرت داشته باشند بهشون گفته میشد: برای پیشبرد اهداف اسلام ممکنه روزی از شما خواسته بشه خواهرتون رو بازجویی کنید، و برای بازجویی هرکاری لازم باشه باید بتونید بکنید یعنی اصلا باید تفاوتی بین خواهر و مادر خودتون و یک زن … غریبه بی دین قائل نشید.
    فکر میکنم بازجوهای زندانی های اخیر از همون مرکز اومدن بیرون، اگه می تونید روی این مطلب یه کم تحقیق کنید و توی بالاترین بفرستید (من عضو بالاترین نیستم)

بیان دیدگاه