آقای خامنه ای مرگ را باور کنید … شما غرق شدید

آقای خامنه ای ایرانی که سی سال پیش به وسیله ی مردم تحویل گرفتید و طی سی سال آن را به خرابه ای تبدیل کردید که مردمش از تمام حقوق انسانی محروم شدند ؛ ایرانی که سی سال منابعش چپاول کردید و ملتش را که مالک این منابع بودند را از آنها محروم کردید تا آنجا که تمام اقشار را در معرض شدیدترین فشار های اقتصادی گذاشتید ؛ ایرانی که آزاد اندیشان و مبارزینش را در زندان ها محبوس کردید و آنقدر خفقان ایجاد کردید که کسی حتی جرات تفکر خلاف شما را هم نداشت ؛ سرزمینی که جمهوریتش را به سرقت بردید و آنقدر نقش مردم را سانسور کردید که رئیس جمهورشان را هم در انتخابات تشریفاتی خودتان بر خلاف میلشان انتخاب کردید ؛ کشوری که دریاهایش را در شمال و جنوب بخشیدید و مورد سوء استفاده قرار دادید و آن را به کشوری مرده تبدیل کردید ؛ امروز احیا شده و و موج هایش محدود به دریاهای جغرافیایی نیست … بلکه سراسر ایران امروز دریایی مواج است که هر موجش با برخورد به بدنه ی نظام ننگین شما ، آن بخش را فلج می کند و از کار می اندازد . ایران امروز موج هایی دارد نه از جنس آب ، از جنس گوشت و خون و استخوان ، از جنس انسان و از جنس مردم که خروشیده اند و دریایی ساخته اند که جزر ندارد و در تمام مدت پیوسته در حال مد است … آنقدر بر سطح این آب افزوده می شود که هیچ سدی جلودار امواجش نخواهد بود .

این دریا طوفانیست جناب آقای خامنه ای و شما و دوستانتان تنها کسانی هستید که نمی دانید در دریای طوفانی و مواج شنا کردن خطرناک است … شما نمی دانید آقای خامنه ای که موج های سهمگین بزرگترین کشتی ها را هم در هم می شکند و قعر دریایی می برد که برای آنکه نامی از آن کشتی در تاریخ بماند نیاز است که محبوب و بزرگ و زیبا باشید ؛ مانند تایتانیک … ولی شما تایتانیک هم نیستید و چه سرنوشت غم انگیزی در انتظار شماست چرا که حتی بعد از مغروق شدن هم نامی از شما نخواهد بود و چیزی در اذهان باقی نخواهد ماند .

از چکیدن اولین قطره های آب در کشور نترسیدید و گمان کردید قطره ها زود خشک می شوند و غافل شدید که روزنه ای که از آن قطره می چکید بزرگتر می شد و این روزنه آنقدر بزرگ شد که هر روز بر تعداد قطره ها افزوده شد و آنقدر قطره ها زیاد شدند که امروز سطح آب بالاست … بالاست آقای خامنه ای ؛ آنقدر بالاست که از سر شما گذشته است ؛ نه یک وجب آقای خامنه ای ؛ بلکه هزاران وجب گذشته و نه شما آنقدر نفس دارید که به سطح آب برسید و نه دریای مواج و مشوش به شما این اجازه را می دهند و چقدر خفگی سخت و دردناک است و افسوس که حتی غریق نجاتی هم برای کمک به شما حاضر نیست .

من شخصا همیشه آرزو دارم تا مرگم لحظه ای باشد ؛ دوست دارم درد نکشم در لحظه ی مرگ ؛ سیاه و کبود نشوم ؛ دست و پا نزنم ؛ تقلا نکنم ؛ فریاد کمک نزنم و در بین انبوه قطره هایی که به مرا خفه می کنند و قدرتشان را به رخ می کشند تسلیم نباشم . متاسفم برای شما که تمام آنچه من نمی خواهم را تحمل می کنید ؛ متاسفم که در حال خفگی هستید و درمانده تر از همیشه آنقدر دست و پا می زنید تا آخرین انرژی بدنتان هم به یاوه تلف شود .

ما درکتان می کنیم آقای خامنه ای و می دانیم که چرا ساده لوحانه رفتار می کنید ؛ می دانیم که یک فرد در حال خفگی قدرت تعقل و تفکر را از دست می دهد و به تنها چیزی که فکر می کند نجات جانش است ؛ پس دست ها را به اطراف می اندازد ؛ پاهایش را پرتاب می کند تا شاید به جایی گیر کند و بیشتر فرو نرود ؛ تا شاید کسی پیدا شود دستش را بگیرد و او را از این مرگ حتمی نجاتش دهد ولی هیچکس نیست ، هیچ کس نخواهد بود آقای خامنه ای که شما را بگیرد و به سطح آب بکشد تا پس از آن امید ساحلی را بکشید که در آن باز هم به عوامفریبی و قتل و غارت ادامه دهید و این پایانیست بر آرزو های شما و این اتمام است … قعر دریا نزدیک است و رنگ آن سیاه مطلق است .

آقای خامنه ای مرگ را باور کنید … شما غرق شدید

17 Responses to آقای خامنه ای مرگ را باور کنید … شما غرق شدید

  1. اردشیر پاپگان می‌گوید:

    آفرین خامنه ای و خامنه ای ها در حال فرورفتن هستند
    ما نخستین مردم واقعا آزاد دنیا خواهیم بود

  2. شمیسا می‌گوید:

    پای همه گلدسته ها دوباره اعدام صدا/دوباره مرگ گلسرخ دوباره ها دوباره ها/ حریق سبز جنگلها / به دست کبریت جنون/ از کاشی های آبیمون سرزده فواره خون/ قصه جادوگر بد/ که از کتابا می اومد / نشسته در منبر خون عاشقارو گردن می زد

  3. رضا اسدی می‌گوید:

    برو بابا….
    خامنه ای که ملحد کمونیسته…مرگ و آخرت رو قبول نداره
    خواستی از چاوز و پوتین و کیم ایل سونگ که اینطوریش
    کردن بپرس برادر

  4. در انتطار انتقام می‌گوید:

    چقدر زیبا بود.

  5. bethy می‌گوید:

    متن بسیار زیبایی بود .موفق باشی هموطن آزاده

    • meysam.b3 می‌گوید:

      سلام دوست عزیزم
      ممنونم که مطالعه کردید و خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته
      شما هم موفق و شاد باشید

  6. در انتطار انتقام می‌گوید:

    دوستان عزیز,

    باید به سرانجام خوش این جنبش خود جوش و مردمی به راستی باور داشته باشیم.

    باید این احساس در تمام لحظات با ما باشه, چون امید یعنی پیروزی.

    اینرو هم باید خوب بدونیم که آزادی و رهائی از اهریمن به سادگی و ارزانی به دست نمیاد و هزینه اش گاهی قیمت جونمونه که باید بپردازیم.

  7. amir می‌گوید:

    خامنه اي بدنبال راهكاري براي جداكردن عملكرد دولت از عملكرد رهبري !

    تمام عملكرد اخير دولت احمدي نژاد در پي فرامين خامنه اي مي باشد تا با نشان دادن اختلاف ها بين دولت و رهبري انتقادها دولت را نشانه بگيرد بي آنكه همزمان با آن رهبري زير سوال رود و دوباره رهبري در حاشيه امن قرار گيرد .
    واضح است كه احمدي نژاد تنها يك مهره مي باشد كه بموقع و بوقت نياز در راستاي قدرت طلبي خامنه اي قرباني خواهد شد .
    استفاده از ديگران بعنوان سپر بلا از زمان هاشمي رفسنجاني مورد استفاده قرار گرفت يعني از همان ابتدا حكومت خامنه اي يادمان نمرود زماني را كه پشت درهاي دانشگاه بر عليه هاشمي شعار مي داديم و لباس شخصي ها به ما حمله مي كردند و الان آنها به هاشمي حمله مي كنند يادمان است كه آن زمان نه گفتن به هاشمي نه گفتن به خامنه اي بود و چه زيبا اين كار انجام شد و باعث شد هاشمي متوجه شود براي بودن بايد طرف مردم باشد نه طرف خامنه اي براستي اين چه دافعه اي است كه هركه طرف خامنه اي را مي گيرد بشدت مورد نفرت مردم قرار مي گيرد و هركه در مقابل او قهرمان مردم بحساب مي آيد . شاهد اين ادعا دوم خرداد 76 مي باشد كه مردم با راي دادن به خاتمي نه به سياست هاي خامنه اي گفتن. شايد خامنه اي به همين دليل از راي مردم خسته شد و حتي براي يك بار هم كه شده خواست اكثريت را طرف دار خود اعلام كند و به اين رويا يعني محبوب بودن دست پيدا كند كه بازهم نشد. خامنه اي تنها يك سياست مدار لجباز و شكست خورده مي باشد كه شكست را نمي خواهد قبول كند .
    ديديم در نماز جمعه چهره وحشتناك خامنه اي را و چقدر احمدي نژاد نسبت به او بهتر و معقول تر مي نمود واين بود اشتباه خامنه اي كه با وجود اين دولت مانعي براي خود نمي ديد و زمان را براي حكمراني بي چون چراي خود فرا رسيده مي ديد تصوري كه هيچ گاه شكل نگرفت و اين زمان زماني بود براي نابودي كامل خامنه اي و دار و دسته اش همينجاست كه ياد ضرب المثل قديمي ايراني مي افتيم : چاه مكن بهره كسي اول خودت دوم كسي !

  8. naj می‌گوید:

    They have taken down Abtahi’s website
    abtahi.myfablog.ir

    Please protest at http://www.myfablog.ir
    /

  9. Seyed Ali Khameneh i می‌گوید:

    به نام خدا،

    متن شما را خواندم، این شا الله به زودی به درک واصل خواهم شد.
    الهی امین

    سید علی‌ خامنه‌ای

  10. رهگذر می‌گوید:

    واقعا عالی بود ممنون از متن زیبا یی که نوشتید یعنی واقعا می شه عمرم قد بده مرگشو ببینم؟؟

  11. azadi_baian می‌گوید:

    نگاه دارندگان رژیم یعنی همان عروسک گردان های پشت پرده , در درون و برون از مرزهای ایران سرگرم داغ کردن کوره آدم سوزی رژیم هستند. حماقت است اگر باور کنیم که این رژیم را افرادی مانند خمینی یا خامنه ای و جنتی و مشکینی و دیگر چماق کشها تا به امروز نگاه داشته اند. این انقلاب ثمره تلاشهای کسانی همچو ابراهیم یزدی (سفیر غیر رسمی رژیم در ایالات متحده) و دیگر اعضای نهضت ویرانی ایران زمین است که در این میان نقش شاه کلیدهایی چو هاشمی رفسنجانی ودیگر مهره هایی چو مسعود رجوی و سران حزب خود توده و خلق و ..که این انقلاب چریکی را به ثمر رساندند رانباید ازیاد برد. اگر امروز مسعود رجوی و کار گزاران حزب توده اد عا می کنند که انقلاب را ایشان کردند, چندان گزافه نمی گویند انقلاب چریکی و کمونیستی که بعدها زیر چتر اسلامی قرار گرفت حاصل تلاش سالها رذالت حزب توده و چریک های فدایی است که آرزو داشتند ایران تبدیل به چیزی که امروز شاهدش هستید بشود .اگر امروز با چشمهای باز به حوادث سالهای قبل از انقلاب رجوع کنیم شاهد این حقیقت هستیم که نسل امروز ایران قربانی حماقت نسل گذشته شده است, به راستی چند درصد مردم ایران عضو گروه های سیاسی بودند؟ اگر هر کدام از این خبر هایی که امروز از گوشه و کنار ایران به گوش می رسد در زمان پهلوی اتفاق افتاده بود چه می کردید؟ فحشای اسلامی بیداد می کند بیش از میلیون ها تن به مواد مخدر آلوده اند میلیونها ایرانی آواره سرزمین های غربت شده اند
    http://azadi-baian.blogspot.com

  12. علی می‌گوید:

    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
    شما هم دقیقا الان مثل آقا شتره درضرب المثل بالا هستید
    خداحافظ آقا شتره …

  13. ندای انقلاب می‌گوید:

    آیه 11 سوره رعد است که می فرماید «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»، (خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها به خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.)
    حضرت امام خميني مي‌فرمايد: «ولايت فقيه امتدادي است از حاكميت معصومان و عبارت است از حاكميت فقيه عادل كه صفات علم و فقاهت و تقوا و زهد و كارداني و مهارت در وجود او محقق گرديده است كه همه اين ويژگيها او را از استبداد و ديكتاتوري بازمي‌دارد.» ايشان اين معنا را با سخن خود چنين مورد تأكيد قرار مي‌دهد: «اسلام ديكتاتوري را محكوم و رد مي‌كند و ولايت را از حاكمي كه مي‌خواهد با ديكتاتوري حكومت كند، ساقط مي‌سازد حتي اگر آن حاكم فقيه باشد. اگر فقيه و حاكم از چهارچوب صفات علم و عدالت و گرفتن حق مظلوم از ظالم خارج شود، ولايت او خود به خود ساقط مي‌گردد.» حضرت امام (ره) فرمود : «جانم فدای تک تک این ملت».

بیان دیدگاه