عکس هایی از بدن مجروح یکی از مبارزین در جریان اعتراضات

20070101004

SP_A1322

SP_A1323

واقعا شرحی نداره … شکستگی سر و جراحت در نواحی دهان ، دندان ، دست ها ، پاها ، کمر و پهلو فقط و فقط به جرم مبارزه برای آزادی !

به خداوند قسم که سخت پاسخ این خون های ریخته شده را می دهند !

23 Responses to عکس هایی از بدن مجروح یکی از مبارزین در جریان اعتراضات

  1. هخا می‌گوید:

    خاکم به سر ز غصه
    به سر خاک اگر کنم
    خاک وطن که رفت
    چه خاکی به سر کنم
    افسوس کلاه نیست وطن
    تا از سرم برداشتند
    فکر کلاهی دگر کنم
    مرد آن بود که این کلاهش بر سر است و من
    نامردم ارکه بی کلاه آنی به سر کنم
    من آن نیم که یکسره تدبیر مملکت
    تسلیم هرزه گرد قضا و قدر کنم
    زیر و زبراگر نکنی خاک خصم را
    ای چرخ زیر روی تو زیر و زبر کنم
    جاییست آرزویم اگر من به آن رسم
    از روی نعش لشگر دشمن گذر کنم
    بد هرچه میکنی بکن ای دشمن قوی
    من نیز اگر قوی شدم از تو بتر کنم
    من آن نیم که به مرگ طبیعی شوم هلاک
    این کاسه خون به بستر راهت هدر کنم
    عشقت نه سرسریست که از سر بدر شود
    مهرت نه عارضیست که جای دگر کنم
    عشق تو در وجودم و مهر تو در دلم
    با شیر اندرون شد و با جان بدر کنم

  2. sina می‌گوید:

    ma ra dar darde khod sharek bedan

    • meysam.b3 می‌گوید:

      درود به شما دوست عزیز
      همه ی ما در این درد شریکیم … این درد فردی نیست جمعیست ! درد جامعه ایست که تفکرات خلاف جهت حکم نابودی دارند .

  3. hamid می‌گوید:

    درود بر شما دوست عزیز!!

    خدا با شماست!

  4. B.O می‌گوید:

    vaghean in AXo ke miBnam dardo 2ye badanam hes mikonam,,,zende bad javanane ghayoore IRAN zamin

    • meysam.b3 می‌گوید:

      مرد بودی امروز … مرد بودی !
      دردی که تو داری از دردی که اونها دارن خیلی کمتره !
      زنده باد تو ، زنده باید جوانان ایران و پاینده باد ایران

  5. merman می‌گوید:

    موسوی ، من به تو رای ندادم اما برای تو خون دادم تو در ازای خون من و دوستانم و صدها جوان بیگناه چه میکنی؟
    به من سر بزنید…
    http://lifeisx.wordpress.com

    • meysam.b3 می‌گوید:

      درود به شما دوست عزیز
      من هم رای ندادم … ولی برای آزادی این کشور خون میدیم نه برای موسوی

  6. آریو می‌گوید:

    این روزها دیگه هیچکس تنها نیست. همه با هم هستیم.

    • meysam.b3 می‌گوید:

      درود به آروی عزیز .
      درسته دوست خوبم همه در کنار همیم .
      با حکم تیر نمی تونن مردم رو بترسونن و تو خونه ها نگه دارند . حقمون رو پس می گیریم

  7. البته هنوز بعضي از دوستان باور ندارند. و ميگويند لابد اين هم نقاشي است. بعضي هم ميگويند اينان اوباش هستند و صهيونيست پس بايد كشتشان.

    • meysam.b3 می‌گوید:

      درود به دوست خوبم . ما دموکرات عمل می کنیم و می گذاریم دوستان بعد از مراجعه به عقل و انصافشان قضاوت کنند .

  8. Champion می‌گوید:

    الا و لعنت الله علی القوم الظالمین . فقط می تونم بگم متاسفم

  9. yas می‌گوید:

    aval salam
    we are far from to capital
    and we cant say any idea and they think we are blind and deaf but we are near to u to reach the END

    M

  10. maryam می‌گوید:

    vaghean moteasef shodam az didane in axa, khoda poshto panahe irane aziz va hamvatanaye ma bashe, khodaro shokr be khatere vojoode javoonayi ke emrooz darim vahata age sedashoon be jayi narese baese eftekharo sar bolandie ma hastan

  11. ن.شقایق می‌گوید:

    حق
    درود
    الفاتحه…
    drnr.wordpress.com

  12. parisa می‌گوید:

    faghaT mOteaseFaMmmMm…baraye khodemUn baraye in hame toHin baraye inke dide nemishImm…
    va Omidvaram dardy ke misHy bi pasoKh namOone

  13. olivin می‌گوید:

    موتور از روش رد شده؟

  14. هشام می‌گوید:

    تف به شرفشون

  15. Alireza می‌گوید:

    ایول بچه ها ایول.

  16. Iran می‌گوید:

    هموطن،
    احمق ترين مردم كسى است كه از تاريخ درس نگيرد و تاريخ را تكرار كند به اميد گرفتن نتيجه ای جز آنچه گذشتگان گرفته اند.
    مردم ما بايد خيلى بى شعور باشند كه دراین موقعیت هدفشان فقط برگرداندن رای موسوى يا هر كس ديگرى از اين نظام باشد.
    الان ديگر با راى دادن نميتوان از شر ديکتاتورى و فاشيسم خلاص شد، الان بايد خون داد براي آزادى و دموكراسى.
    آيا شما آمادگى داريد ؟ آيا موسوى يا کروبى يا هر كس ديگرى كه ادعا دارد حقش تضيیع شده و رايش مخدوش گرديده (كه حتمن هم همينطور است) حاضر است در راه آزادى و دموكراسى و نجات از دست فاشيسم مذهبى و دينى خون دهند ؟
    هميشه جريان هاي صادقانه و برگرفته از دل مردم با هدايت هاي غلط ونفوذی به بيراهه رفته و بجاي منتهى شدن به دريا، به باتلاق منتهى شده است.
    نگويید كه بايد به تدريج و به صورت نرم انقلاب كرد كه شما هم به احمق هاي تاريخ خواهيد پيوست.
    انتخابات، موسوى و کروبى جرقه خوبى بودند تا اين رود خروشان ايجاد شود، ولى مطمئن باشيد كه اینان رهبران خوبى نيستند و نخواهند بود چرا كه خود برآمده و پايبند به اين نظام ديکتاتورى و فاشيستى هستند.
    ديکتاتورى و فاشيسم مذهبى هرگز اجازه حركت نرم را نخواهد داد، بلکه فرصت فکر کردن و تدارک بیشتر برای سرکوب به دست دیکتاتورِ خواهد داد. الان كه رود خروشان در جريان است بايد سدها را شكست، نه دلخوش به جويبارى كوچك در آینده ای نامعلوم.
    الان بیشتر از هر چیز نياز به رهبر و هدايت كننده ای دانا، شجاع، دلسوز، وطن و مردم پرست، آگاه به اصول دموكراسى و پايبند به راى و نظر مردم، داريم.
    رهبر نه به اين معنى كه ديکتاتور ابدى و خودكامه ديگر، بلكه فقط به عنوان مدير و هدايتگراین جريان كه با انتخاب مردم باشد و فقط و فقط با ارده و راي همين مردم و در هر زمان قابل ازل يا انتخاب باشد.
    آیا شما توان مديريت و رهبري اين جريان را داريد؟ آيا كسى با خصوصيات ذكر شده كه قابل اطمينان نيز باشد را ميشناسيد؟ بيایيد براي یک بار فقط یک بار هم كه شده جدى باشيم و اين حركت را کوچك و حقير نپنداريم و آغازگر راهى نو و نوين باشيم.
    بیاييد بدون بازگشت به گذشته براي شروعی جديد، از همينجا قدم برداريم نه اينكه براي رهایى از حال (احمدي نژاد) به 20 سال قبل (موسوى) برگرديم.
    بیاييد نگذاریم این رود خروشان متوقف و یا به بیراهه رود.

    پاینده باد ایران و مردم ایران
    جارِی و خروشان بادحرکت و پویش ملت ایران
    درود بر آزادی
    مرگ بر دیکتاتوری و فاشیسم
    مرگ بر فاشیسم مذهبی

  17. tarnamaa می‌گوید:

    موسوی، من به تو رأی ندادم. ولی برای نابودی دیکتاتوری که میخواهی به راه بیندازی حاضرم جان و همه هستی ام را بدهم!

پاسخی بگذارید

