جناب موسوی از تکرار تاریخ هراس دارم !

estefa

این عکس خبر استعفای جناب آقای موسوی است که درست در زمان جنگ صورت گرفته است و این در حالی است که ایشان دلیل این استعفا را اتمام جنگ بیان کرده بودند و در اینصورت همواره ایشون به فرستادن جوانان ما به قتلگاه های دشمن علاقه ی وافری داشته اند و البته به روایتی دیگر ایشان پیش از آنکه قطعنامه ی اتمام جنگ صادر شود استعفای خود را داده بودند که این خود گناهی سنگین تر است چرا که نخست وزیر کشور بی توجه به سرنوشت رزمندگانی که در جبهه های جنگ حضور داشتند از سمت خود کناره گیری کرده بودند که البته این استعفا با برخورد سخت گیرانه ی آقای خمینی مواجه شد و میر حسین موسوی به پست خود بازگشتند
ولی جناب آقای موسوی آن زمان جوانان ما در جبهه های عراق بودند و شما تاب نداشتید و استعفا دادید و امروز جوانان در جبهه های داخل کشور هستند و خود شما را به بار انتقاد های سنگین خواهند گرفت … هراس دارم که بار دیگر تاب نداشته باشید و باز هم کشور و جوانان را رها کنید و همه را به کام مرگ بفرستید
آقای موسوی امروز که کابینه ی دیروز شما همه و همه افراد شناسی برای مردم این کشور هستند این گمان می رود که شما ادبیاتی نه شبیه بلکه دقیقا مثل رهبران انقلاب را داشته باشید و این لحن خطرناک و مخوف شما که همه اش نشان از کاهش تدریجی سطح انتظارات و توقعات مردمی دارد نه تنها برای ایران مفید نیست بلکه بزرگترین ضرر ها را به ایران وارد می سازد
آقای موسوی شما همواره از اعضای اصلی نظام ج.ا بوده اید و ناگهان کناره گیری کرده اید و خود را در خفا نگه داشتید و فقط ذلت را نظاره کردید حال هراس دارم از اینکه نامسوولانه چون سال های پیش با احساسات مردمی بازی کنید و همه ی امید ها را نا امید کنید
جناب میرحسین موسوی شما که خودتان بهتر می دانید یک معمار زبان دیپلماسی بلد نیست پس چه شده که پس از سالها باز هم فیلتان یاد هندوستان کرده و در انتخابات شرکت کرده اید ؟ هراس دارم از اینکه شما هم با دیپلماسی های اشتباه و غیر علمی کشور را به نحوی دیگر به سمت و سوی نابودی سوق دهید

2 Responses to جناب موسوی از تکرار تاریخ هراس دارم !

  1. کوروش می‌گوید:

    نشانی ؟ (خانه دوست کجاست؟)
    در فلق بودم که پرسید سوار ؛ آسمان مکثی کرد .
    رهگذر شاخه نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید و به انگشت نشان داد سپیداری و گفت : نرسیده به درخت ؛ کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است .
    می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ؛ سر به در می آرد ؛ پس به سمت گل تنهایی می پیچی ؛ دو قدم مانده به گل ؛ پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد .
    در صمیمیت سیال فضا ؛ خش خش می شنوی :
    کودکی می بینی رفته از کاج بلندی بالا ؛ جوجه بردارد از لانه نور و از می پرسی .
    ( خانه دوست کجاست ).
    میثم جان سلام و عرض ادب
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند

    آقا میثم من فکر می کنم که ما هنوز با یکدیگر دوست باشیم ؟
    اما در مورد پست شما به واقع با شما هم نظرم این موج به اصطلاح میر حسین با پیروی از اصول دعوای زرگری معادل می گردد میثم جان این بنده ی حقیر هم در پستی بنام ( آقای محمود احمدی نژاد جلوی قاضی میر حسین ملق بازی ) دقیقا با شما همنظرم منتظر حضور پر بار و سبز شما هستم

    • meysam.b3 می‌گوید:

      درود بر کوروش عزیز و مهربانم
      شما بی شک بهترین دوست من در محیط وردپرس هستید
      ممنون از کامنت خوب شما … بی شک شرکت می کنم

      شاد زی

پاسخی بگذارید

