بازگشت از شمال

سلام دوباره

چند روزی هست که از سفز شمال برگشتم ولی نه زمانی برای ارسال پست جدید داشتم و نه رمقی . امشب بعد از کلی فشار آوردن به روح و جسم مبارکم خودم را قانع کردم که نباید به همین راحتی دست از سر خوانندگان وبلاگم بردارم ؛ پس آمدم تا خبر خوش برگشتنم رو به دوستان عزیزم بدهم .

سفر شمال هم با تمام تفریحات سالم و نا سالمی که داشت به پایان رسید و زندگی به حالت همیشگی برگشت و ما از تعطیلات نوروزی وارد تعطیلات معمول روزانه شدیم و البته این تعطیلات دائمی را به هر نوع تعطیلات از نوع نوروزی و وقات و ولادت و شهادت و … ترجیح میدهم چون لااقل زمان را مفید تر خرج می کنم گرچه همواره من و کشوری که در آن هستم تعطیل هستیم و دریغ از یک کار مفید روزانه که انجام بدهیم .

در طول مدتی که پیش رو دارم باید عقب ماندگی های زیادی رو جبران کنم که از این مشغله ها زمانم را برای فعالیت های دیگر از نوع اینترنتی و غیر اینترنتی بسیار محدود خواهد کرد ولی چاره ای نیست ؛ بعد از این همه تفریحات وقتش رسیده کمی هم به کارهای عقب افتاده برسم .

موضوعات زیادی برای نوشتن دارم که به چند دلیل فعلا از ارسال این مطالب خودداری می کنم ولی امیدوارم با بهبود اوضاع ، شرایط برای نوشتن مطالبی که دوست دارم مساعد شود . برای تمامی دوستان عزیز روز های خوب و خوشی را آرزومندم .

شاد و پیروز باشید

4 Responses to بازگشت از شمال

  1. فاطمه می‌گوید:

    سلام عزیزم
    آرزوی سلامتی و شادکامی برات دارم
    انشاالله بزودی بتونی نانوشته هات رو بنویسی من بی صبرانه منتظر هستم
    مواظب خودت باش فدای تو چاکرخواتیم

    • meysam.b3 می‌گوید:

      سلام عزیزم
      آرزوی سلامتی و شادکامی برات دارم
      انشاالله بزودی بتونی نانوشته هات رو بنویسی من بی صبرانه منتظر هستم
      مواظب خودت باش فدای تو چاکرخواتیم

      سلام فاطمه جان
      ممنونم که حمایت می کنی . من هم برات آرزوی کامروزی و سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.
      شاد و پیروز باشی

  2. کوروش می‌گوید:

    آقا سلام و عرض ادب وقتت بخیر
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند

    استاد عزیز ما برای بازگشت شما همچین لحظات را بهم گره می زدیم آنقدر گره روی گره زدیم که به گره ای کور تبدیل شد تا آنجا که گره ی این گره ی کور فقط به دست شما باز شد
    آمدی جانم بقربانت خوشامدی داداش گلم
    دوست دارم به مانند اول آپریل پرچم وبلاگ الفبا رو بالا ببینم
    آمدی عزیزم خوشامدی

    • meysam.b3 می‌گوید:

      آقا سلام و عرض ادب وقتت بخیر
      کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند

      استاد عزیز ما برای بازگشت شما همچین لحظات را بهم گره می زدیم آنقدر گره روی گره زدیم که به گره ای کور تبدیل شد تا آنجا که گره ی این گره ی کور فقط به دست شما باز شد
      آمدی جانم بقربانت خوشامدی داداش گلم
      دوست دارم به مانند اول آپریل پرچم وبلاگ الفبا رو بالا ببینم
      آمدی عزیزم خوشامدی

      درود بر کوروش عزیز و مهربان .
      باز هم مثل همیشه بنده رو با کامنت زیبای خودت شرمنده کردی .
      امیدوارم بتونم اینهمه الطاف شما را جبران کنم و همچنین امیدوارم همیشه در کنار شما خواننده ی مطالب فوق العاده ی شما باشم .
      تمام سعیم را برای حضور فعال در جمع وبلاگ نویسان عزیز می کنم .
      سپاس از حمایت شما که باعث دلگرمی است .
      شاد و پیروز باشید

پاسخی بگذارید

