از جنوب تا شمال

بعد از سفر 10 روزه  به جنوب کشور که من 14 سال از دیدنش خودم را محروم کرده بودم فردا به شمال ایران و شهر قائم شهر مسافرت خواهم کرد تا هفته ای را در کنار دوستانم در شمال ایران در کنار دریاچه ای زیبا و در محیطی نسبتا بکر و دست نخورده بگذرانیم گرچه هیچ کجای این سرزمین از گزند انسان ها در امان نمانده و به هر جا که دستش رسیده اثری از خود به جای گذاشته که عموما این آثار خاطرات دوستانی مثل حسین و حسن عزیز از نازی آبد و یافت آبد و … است که بر در و دیوار های اماکن توریستی حک شده و یا درختان بریده و جنگل های سوخته به همراه بطری ها و ظروف و آشغال های اضافه شان بر روی زمین است . اما خب محل مذکور نسبتا از دسترس دوستان عزیزمان در امان بوده و همچنان بکارت خود را حفظ کرده است .

گرچه سفر جنوب را از طریق هوا رفتم و از این بابت بخستگی راه نداشتم اما کارهای عقب مانده همچنان عقب مانده تر می شوند و من عازم سفر بعدی هستم که اصلا جای ناراحتی ندارد چون ایران آنقدر زیباست که از جنوب تا شمالش ارزش کنار گذاشتن هرکاری را دارد .

در این چند روز از آپدیت وبلاگ خودداری خواهم کرد تا کمی به دوستانی که هرگز مطالبم را مطالعه نمی کنند شادی کاذب ببخشم و به آن اندک افرادی که منت می گذارند و نانوشته های ناخواندنی بنده رو مطالعه می کنند استراحت داده باشم تا شاید هر دو دسته دعایی به جان این حقیر کنند و بانی خیر شوم .

تا یک هفته ی آینده که با نوشته هایم سردرد های میگرنی را برای شما به ارمغان خواهم آورد همگی را به خداوند بزرگ می سپارم و برای تمامی دوستان عزیزم آرزوی کامروزی و سلامتی دارم .

شاد و پیروز باشید و خدانگهدار

6 Responses to از جنوب تا شمال

  1. کوروش می‌گوید:

    سلام وقت بخیر
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند
    دوست من دست خدا به همرات مواظب خودت باش سوغات یادت نره

  2. فاطمه می‌گوید:

    عزیزم سفر خوشی رو برات ارزو دارم
    تقریباتمام صفحات وبلاگت رو خوندم دیدگاهت رو تحسین می کنم و خوشحالم که از حوادث پیرامونت به سادگی نمی گذری وغیرت و وجدانت رو تحسین می کنمو به داشتنت افتخار می کنم
    به امید روزی که یه زندگی خوب واسه خودمون و کشوری زیبا واسه هممون بسازیم
    به خدا می سپارمت

    • meysam.b3 می‌گوید:

      عزیزم سفر خوشی رو برات ارزو دارم
      تقریباتمام صفحات وبلاگت رو خوندم دیدگاهت رو تحسین می کنم و خوشحالم که از حوادث پیرامونت به سادگی نمی گذری وغیرت و وجدانت رو تحسین می کنمو به داشتنت افتخار می کنم
      به امید روزی که یه زندگی خوب واسه خودمون و کشوری زیبا واسه هممون بسازیم
      به خدا می سپارمت

      سلام فاطمه عزیز . ممنون که مطالبم رو مطالعه کردی و نظر دادی .
      همه امیدواریم به بهبود اوضاع فرد فرد کشورمون که به بهبود جمعی منجر خواهد شد . شاد و پیروز بادشی .

  3. ریحانه می‌گوید:

    خوش بگذره نوشته هات خیلی با حاله کلی حال کردیم سلام برسون خدا به همراهت

    • meysam.b3 می‌گوید:

      خوش بگذره نوشته هات خیلی با حاله کلی حال کردیم سلام برسون خدا به همراهت

      سلام ریحانه ی عزیز .
      ممنون و متشکر که وقت گذاشتی و مطالبم رو مطالعه کردی . شاد و پیروز و سلامت باشی .

پاسخی بگذارید

