کوچ به وردپرس

دیشب بعد از کلی درد سر بالاخره موفق شدم که مطالبم رو از بلاگفا با وردپرس جا به جا کنم و همه چیز رو آماده کنم برای کوچ از بلاگفا به وردپرس . شریط ایجاب می کرد که کمی احتیاط کنم و بیش از این روی سرور بلاگفابه فعالیتم ادامه ندم .
به خصوص که بلاگفا وبلاگ آقای میرصیافی رو هم پاک کرده بود و دیدن این کوتاهی توسط سرور بلاگفا آن هم در حق کسی که جانش رو در زندان از دست داده و هدفش چیزی جز آزادی نبوده و جرمش اندیشه ی آزادش بوده ساده نبود بنابراین نامه ای به مدیریت بلاگفا زدم و اعتراض خودم رو اعلام کردم و وبلاگم رو هم به وردپرس منتقل کردم .

چند ساعتی بیشتر تا نوروز 88 باقی نیست .
برای همه ی دوستان و عزیزان آرزوی سلامتی دارم و سالی خوب و خوش و سرشار از موفقیت های بزرگ و زیبا دارم .

4 Responses to کوچ به وردپرس

  1. alipayandeh می‌گوید:

    سلام

    عیدت مبارک

    خوش اومدی

  2. hraymand می‌گوید:

    دوست عزیز سلام وقت بخیر نوروز پیروز
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند
    درود برشما دوست عزیز به رسم ایرونی ها ما که مهمون نوازی یم از اصول مهمون نوازی پیروی کنیم خیلی خوشومدی منهم دقیقا تا چندروزه دیگه تو فضای وردپرس یه ساله می شم دقیقا 28 مارس یه ساله می شم .
    عزیز دلم دوست دارم اولین نفری باشم که با شما لینک می کنم و دوتا شعر و یکی بابت تبریک نوروز برگرفته از بلاگ مسعود 009 و یکی دیگه از سهراب سپهری از باب دوستی به شما تقدیم می کنم .
    مرسی
    شبهایت به شادی روزهایت در پناه آزادی

    مهمونی بهار تو باغ و باغچه ها به راهه
    تنها گذاشتن گلها تو گلخونه گناهه
    گلهای گل خونمون رو به مهمونی بیاریم
    دلامون به سفره سبز زمین بزاریم
    صدای پای گل میاد
    گم میشه چشم گلدون
    ابر بهاری می خونه
    شعر بلند بارون
    عید تو عید من عید همه مبارک
    مهمونی بهاره بهارتون مبارک

    (خانه ی دوست کجاست )

    نشانی ؟ (خانه دوست کجاست؟)

    در فلق بودم که پرسید سوار ؛ آسمان مکثی کرد .

    رهگذر شاخه نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید و به انگشت نشان داد سپیداری و گفت : نرسیده به درخت ؛ کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است .

    می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ؛ سر به در می آرد ؛ پس به سمت گل تنهایی می پیچی ؛ دو قدم مانده به گل ؛ پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد .

    در صمیمیت سیال فضا ؛ خش خش می شنوی :

    کودکی می بینی رفته از کاج بلندی بالا ؛ جوجه بردارد از لانه نور و از می پرسی .

    ( خانه دوست کجاست ).

    *روانشاد سهراب سپهری*

    دوستی با دگر اندیشانی به مانند شما مایع مباهات و نهایت افتخار است ما با اجازه ای یک طرفه شما را لینک کردیم لذا مایع مباهات و نهایت افتخار است که شما هم ما را لینک کنید .
    مرسی

  3. sbarzegar می‌گوید:

    سلام دوست عزیز من هم می خوام که از بلاگفا بیام به وردپرس. البته می خوام آرشیوم رو داشته باشم. آیا ممکنه ؟

    • meysam.b3 می‌گوید:

      سلام دوست عزیز من هم می خوام که از بلاگفا بیام به وردپرس. البته می خوام آرشیوم رو داشته باشم. آیا ممکنه ؟

      سلام دوست گرامی . من هم مثل شما اصرار داشتم که مطالبم رو با خودم به همراه داشته باشم به همین منظور تمام پست هایی که در بلاگفا داشتم را طی یک روز در وردپرس کپی کردم ! این ساده ترین کاری بود که می شد انجام داد که خودم رو هم از این تغییر محیط راضی نگه دارم .

      شاد و پیروز باشید

پاسخی بگذارید

