کاش می توانستم فراموش کنم …

هر آمدنی رفتنی هم دارد پس جاودانگی چیزی نیست که برای جمهوری اسلامی قابل پیش بینی باشد به خصوص با نحوه ی اداره کشور توسط عزیزان چیزی که پیش بینی می شود عکس جاودانگی (نابودی) است . پس همین امروز ، همین الان می خوام همه چیز رو به فراموشی بسپارم و زندگی رو زیباتر از آچه تاکنون ادامه دادم ؛ دنبال کنم پس …

فقر را در کشور به فراموشی سپردم … همین الان فراموش کردم در کشور رفاه نیست و تورم بیداد می کند ؛ برخورد بد مامورین نیرو های انتظامی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی رو از یادم پاک کردم ؛ دزدی ها و جنایات دولتمردان رو فراموش کردم ؛ الان دیگه نه کردان یادم میاد نه سردار زارع نه هیچیک دیگه از دوستان دولتی … من فراموش کردم که در دوره ای کسی به نام … (اسمش رو یادم رفته) رئیس جمهور ایران بود و همینطور :

ترویج خرافه در کشور
افزایش فشار و خفقان
خودکشی های جوانان ایرانی
کوی دانشگاه
وضع بیماران در بیمارستان ها و چگونگی رسیدگی به اونها و همینطور امکانات لازم برای درمان آنها (خاطرات بیماری پدر که منجر به ساخته شدن خاطراتی از بیماری مردم بود )
فرار دختران
افزایش اعتیاد درکشور که رو همه گیر شدن می رود
نادید گرفتن و زیر پا گذاشتن قوانین حقوق بشر
عدم توجه به حقوق زنان و حتی پایمال کردن این حقوق

همه و همه را به فراموشی سپردم … آخیش کشور خیلی قشنگ شده الان ؛ خیلی زیباست همه چیز … از وقتی که حافظه ام رو فرمت کردم حتی سنم هم یادم نمیاد همه چیز الان قشنگ شده ؛ الان دیگه دوست ندارم از ایران برم یا اصلا دغدغه ی اصلاح اوضاع ایران رو ندارم ، یادم نمیاد اینجا که دارم توش می نویسم وبلاگ کیه ، فقط به پست های قبلی وبلاگش که نگاه می کنم می بینم چه دل پری داشته از این دولت خوب و از این کشور زیبا … خندم گرفته به کارا و حرفاش !

راستی فراموش کردم بگم که من فراموش کردم که من خیلی دورغ میگم ! هیچ کدوم از اون گزینه های بالا قابل فراموشی نیست ؛ چه فردا چه سالها بعد این حکومت جایش را با حکومتی دیگر عوض کند هرگز آنچه کرده فراموش نمیشود حال حکومت آتی سرشار از خوشی و رفاه باشد .
نه تنها دوره ای که سپری می کنیم برای ما مایه ی سرافکندگی و سرشار از عذاب است و هرگز از یادمان نمی رود که بر ما و کشور ما چه گذشته بلکه نسل های بعدی ایران هم از حکمرانان حال حاضر کشور به عنوان جنایتکاران تاریخ نام می برند و اونها هم این ننگ تاریخی رو به فرزندانشون انتقال خواهند داد تا دولتمردان امروز ما به محکومین ابدی تبدیل شده باشند !

هیچیک از ما ایرانیان واقعی قادر به بستن چشم بر روی حقیقت نیستیم ؛ آنکه هر آنچه در خیابان های کشور مشاهده میکند انکار می کند و نقیضش را در دفاع از دولت تحویل می دهد ایرانی نیست ! دوست دارم بدانم که دولتمردان و طرفداران اینها که دستشان به هر جنایتی آلوده شده است در گذر تاریخ خود فراموش می کنند آنچه کرده اند و جرم های خویش رو قابل بخشش می دانند ؟!

پاسخی بگذارید

