می خوام تغییر جنسیت بدم … بعدش برم فاحشه شم !

بعد کلی درس خوندن و کار کردن و به عبارتی جون کندن دستمون به هیچ جا بند نشد ! خونه خریدن و ماشین خریدن و … پیشکش آسایش هم نداریم .
طرف فکر می کنه چون مسوولیت کاری رو به عهده داره و من جزئی از اون پروژه ی کاری هستم تاج سر منه و باید بزنه تو فرق سر من ؛ منم خفه شم و بگم چشم آقا ؛ شما درست می فرمایین آقا و در نهایت هم آخر هر ماه بگم آقای من ، سرور من میشه لطف کنی و به خاطر خر حمالی من تو این خراب شده بهم یکم پول بدی برم یک شام درست و حسابی بخورم ! اسمم هم گذاشتن مهندس …

نخواستم آقا جان … مهندس و دکتر و … نمی خوام باشم می خوام یکم پول جمع کنم برم یک کلینیک خوب و تغییر جنسیت بدم و فاحشه بشم ! به خدا خیلی با کلاس تر از مهندس بودن و این صحبتاس !
الان فکر می کنن تا بهم زنگ می زنن موظفم نصف شب هم که شده برم و مشکلشون رو حل کنم اما اون موقع طرف بهت زنگ می زنه براش نازم می کنی اونم منتت رو می کشه و میاد دنبالت می برتت …
دیگه آقا بالاسر نداری … مغازه هم که می زنی ساعت 12 اماکن میاد میگه ببند در مغازتو کلی هم مالیات و … باید بدی ! اما اگر فاحشه ها مالیات نمیدن هیچ ، تازه ساعت 12 به بعد شروع به کار می کنن و اماکن هم هیچ ایرادی نمی تونه ازشون بگیره !

نمی دونم چرا زودتر به فکرم نرسید که اینهمه عمرمو تلف نکنم … بهترین شغل تو ایران همینه ؛ تنها راه برای راحت شدن از این وضع زندگی و کار همینه که گفتم :دی

حالا کسی کلینیک خوب سراغ داره یا نه ؟!

پاسخی بگذارید

