آقای احمدی نژاد در محله ی شما به جز گوجه ، شرت اسلیپ هم ارزان است ؟

روز یک شنبه ی هفته ی آینده دعوتیم عروسی … اونهم عروسی دختر دایی گرام !

بعد از عمری گفتیم داریم میریم عروسی ، بریم کتی بخریم ؛ شلواری بخریم ؛ ریشی بزنیم و مویی کوتاه کنیم پس لباس های معمول رو تن کردیم و رفتیم به سمت بازار کت و شلوار

به به ! چه کت هایی ، چه شلوار هایی ، چه کراوات هایی و چه قیمت هایی اینقدر لباس گرون شده که واقعا فقط سالی یکبار میشه خرید کرد اونم تازه به زور باید از ۲ ماه قبل عید خانوادگی صف ببندیم تا بالاخره قبل عید نوبت خرید بهمون برسه بتونیم ژیگول کنیم .

در این بین مغازه ای دیدم مطلوب برای خرید لباس زیر … با خودم گفتم من که اصلا به خودم نمی رسم حالا از بازار کت و شلوار که مطلع شدیم بریم ببینیم بازار شرت چطوره !

جسارت به خرج دادم و بادی به غبغب انداختم و وارد مغازه شدم که یهو یادم افتاد اومدم شرت بگیرم فیسم خوابید با کلی تغییر رنگ و عرق کردن و خجالت کشیدن گفتم جناب لباس زیر مردانه چه دارید ؟

نمونه ها آورد رنگی و ژیگول ؛ گل منگولی با رنگ های شاد : صورتی ، یشمی خال خالی و …

همه هم مارک دار … یادش به خیر اون موقع که شرت می خریدیم تا دم زانومون بود عمری هم کار می کردن تو پای آدم هر ۱ دونشونو می شد واسه ۱ سال بپوشی … آخ نمی گفتن

چند تایی پسند کردیم … به مزاجمان سازگار بود همچین به دل می نشست پس به پا هم خوب می نشست !

پرسیدم چنده اینا و منتظر شدم طرف بگه مثلا دونه ای ۴ تومان که ازش ۳-۴ تا شرت مرغوب مارک دار بگیرم که یکهو با قیمتی خیره کننده رو به رو شدم که متوجه شدم بنزین چطور بر همه چیز تاثیر گذاشته و گرانی را در کشور پخش کرده !! هر کدوم ۱۶۵۰۰ تومان قیمت نهایی ! تخفیف هم نمیداد !

یک لحظه غم تمام وجودم رو فرا گرفت و دغدغه ی شرت هم به دغدغه های روزانه ام اضاف شد . شنیده ام که همه چیز در محله ی آقای احمدی نژاد ارزان است کسی خبر داره که شرت هم ارزان هست یا نه ؟! اگر اونجا هم شرت به همین گرونی باشه ترجیح میدم شرت پام نکنم اصلا !

پاسخی بگذارید

